چطوری Paintjob دائم رو ماشین نصب کنیم و یا یک ماشین رو روش هرچی

اول بزارین بگم Paintjob چیه؟ بعضی ماشینهارو وقتی نصب میکنیم، میبینیم چند تکسچر اضافه دارند که باید اونها رو هم جانشین کنیم. مثلا Broadway به غیر از DFF و یک تکسچر؛ دو فایل تکسچر دیگه با نام Broadway1 و Broadway2 هم داره. این فایلها فقط یک پوسته هستند که زمانیکه تو مکانهای اسپرت گزینه Paintjob رو میزنیم؛ روی ماشین یک طرح میکشند که شبیه همون Vinlyها در NFS هستند.
ماشینهایی که Paintjob دارند، در تکسچر اونها فایلی با نام Remap****body وجود داره. به جای **** باید اسم ماشین قرار داره. مثلا در Elegy میشه Remapelegybody.
این فایل در تکسچر معمولا یک فایل سفید هست که چیزی رو شامل نمیشه و به رنگ شیری رنگ هستش.
حالا اگر بخوایم یک ماشین دائم با Paintjob و ظاهر اسپرت در حرکت باشه باید اول از اون تکسچرهای اضافه؛ فایلهای Remap رو استخراج کنید و توی تکسچر اصلی جانشین کنید.
حالا اگر بخواین یک ماشین رو روش خط نارنجی بکشید میتونید همون فایل Remap***body رو استخراج کنید و از وسط همون عکس شیری رنگ از چپ به راست یک خط نارنجی بکشید.
البته باید ماشین شما این قابلیت رو داشته باشه و تو تکسچر اون فایل Remap****body وجود داشته باشه.
همچنین شما میتونید این فایل شیری رنگ رو در فتوشاپ وارد کنید و افکتهای جالبی به اون اضافه کنید. مثلا کلش رو مثل پولک ماهی در بیارین و با زرشکی و مشکی تزئین کنید. کسانیکه NFS CARBON بازی کرده باشن این Vinly رو به خاطر دارن.
البته توجه کنید که Remapهای ماشینها به هم نمیخوره. یعنی مشکلی به وجود نمیاد ولی مثلا نوشته های روی درهای Lamborghini Galardo ممکنه بیاد رو سقف ماشینی مثل Benz SLK که حالت بدی به وجود میاد.
اگر در مکانهای اسپرت میبینید ماشین شما گزینه ی Paintjob داره ولی وقتی میزنید ماشین سفید میشه میتونید برید در Gta3.IMG نام ماشین رو به همراه 1 در آخرش وارد کنید تا Paintjob اون رو ببینید و تغییر بدین. البته اگر تعداد Paintjobها از یکی بیشتر باشه باید اعداد 2 به بالا را هم وارد کنید.
بعضی از ماشینها همراه با ماشین؛ سازنده نقشه ی Wireframeها را هم قرار میدهد که یک فایل عکس با کلی خط است که شما میتوانید بر اساس این Wireframeها خودتان یک Paintjob زیبا بسازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد