خبر تعطیلی موقت وبلاگ

سلام...

همون طور که می دونید فصل امتحانات هستش و این وبلاگ از تاریخ 1390/3/1 تا 1390/3/21 تعطیل هست ولی اگر وقت کردم روزای جمعه یه سر میزنم.

سر نمازتون من و محمد حسن رو دعا کنید تا در امتحانات نمره های درخشانی بگیریم .

برای تشکر از همراهی شما عزیزان تمامی کارهام رو در یک فایل زیپ برای دانلود می ذارم.

کارها رو از اینجا دانلود کنید.

حجم : ۱۳.۵ مگابایت

دعا برای قبولی من و محمد حسن توی امتحانات یادتون نره


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:35 http://gta-edit.blogsky.com

سلام به شما دوستان عزیز!

از همین الان امتحاناتون رو ۲۰ـ۲۰ می بینم!

براتون دعا کردم موفق باشد.اگر امکان دارد آدرس وبلاگم را در

وبلاگ زیباتون لینک کنید. با تشکر

www.gta-edit.blogsky.com

مهدی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:14 http://gta-edit.blogsky.cim

با سلام!

من به پیشنهادتون فکر کردم و نمیتونم قبول کنم

اما اگر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم

یعنی می تونیم دورادور همکاری داشته باشیم.

خداحافظ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد