به سوالات شما پاسخ می دیم

سلام....

همون طور که می بینید وبلاگ رو چند نفر اداره میکنن و هر کدوم توی یک بخشی از بازی محارت دارن شما هر سوالی دارید در بخش نظرات بپرسید ما هم جواب هارو توی یه پست با نام شما قرار

می دیم.

با تشکر

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:09

سلام. خواهش میکنم که پلیس جاده ایران رو بزارید که فکر کنم تویتا باشه خیلی ممنونم.

محمد امین شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55

سلام من یه اشتباهی کردم.یه اسکیت برد دانلود کردم،باید تو قسمت ماشین ها(در ggmm) نصبش می کردم ولی تو قسمت اسلحه ها نصبش کردم.اون هم جای اسلحه ی پلیس!
بعد از اون دیگه جی تی ای ام لود نشد. به همین خاطر کلیک راست کردم و روی(run as administrator) کلیک کردم این طوری لود می کرد و بازی رو می آورد.من با این روش هر بازی یا نرم افزاری رو که لود نمیشه رو می تونم بیارم.ولی وقتی جی تی ای ام رو آوردم هر چی ماشین نصب کرده بودم دیگه نیومد.چی کار کنم؟
تازه من فقط 11 سالمه

zar.E دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:12

آخر GTA SA چی می شه

محمد چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35

ممنون میشم واسه منم بفررستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد