مژده به تمام کاربران

سلام...

تابستون داره شروع میشه و منم برای شما لینک دانلود تمامی کار هایی که تا الان داخل وبلاگ گذاشتمو میذارم.

فقط خواهشا کپی نکنید اگر کپی کردین تمامی مسئولیتش با خودتونه .

اینم اولین لینک

دانلود زانتیا

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:23

سلام
من راستش چندتا سوال در مورد GTA IV دارم.ممنون میشم جواب بدی:
1.enb series رو به بازی اضافه کردم.سرعت ماشین ها خیلی زیادشده و نمیشه کنترلشون کرد....برای حذف enbseries چیکارکنم؟
2.تازه فقط همین مشکل رو به بار نیاورد.سیو بازیم هم پرت شد...البته فکر کنم اگه enbseries رو حذف کنم سیوم هم برگرده.اینطوریه؟
3.من enbseries رو بخاطر حل رنگ بازی گرفته بودم...که حالت سیاه و سفید داره....چیزی نداری که فقط رنگ رو درست کنه؟
ممنون میشم به سوالم جواب بدین...راستی این زانتیا برای کدوم بازیه؟اگه برای iv هست.اون پراید خوشگل روبروشم بذاری گل کاشتی.....
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون!

فؤاد دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:19

سلام.من دانلود کردم ولی فقط فایل DFF داشت و اکسترکت هم نمیشه.چی کار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد