پکیج نیروی انتظامی

اینم یه پکیج پلیس که شامل شخصیت پلیس ، ماشین نیروی انتظامی (بنز) و ماشین پلیس یگان ویژه هستش

کپی ممنوع

منبع : AmooDarya

برای مشاهده عکس و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر یادتون نره



دانلود

برای بهتر شدن وبلاگ نظر بدین

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:19

زحمت کشیدی این رو همه جی تی ای باز ها دارن

تازه تو خودت داری از سایت ها ی دیگه کپی میکنی

سلام....
آقای حمید شاید شما اینو داشته باشی و همه اینو ندارن.
کژی از سای های دیگه به شما ربطی نداره و به مدیر اون سایت ربط داره و من این اثر رو از انجمن فوق تخصصی gta-gamers گرفتم که خودم اونجا مدیر هستم و 80 درصد کار های این وبلاگ ساخت خودمونه.

Ali دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:09

آقا مصطفی خودتو بابت اینا ناراحت نکن شما کارت درسته من تا حاله این آثار رو هیچ ایی دیدم فقط توی یه وبلاگ دیدم که لینک منبعش آدرس شما بود از اون راه تونستموبلاگ شما رو پیدا کنم.
با تشکر علی فرهادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد