مشکل محمد امین

سوال محمد امین : سلام من یه اشتباهی کردم.یه اسکیت برد دانلود کردم،باید تو قسمت ماشین ها(در ggmm) نصبش می کردم ولی تو قسمت اسلحه ها نصبش کردم.اون هم جای اسلحه ی پلیس!

بعد از اون دیگه جی تی ای ام لود نشد. به همین خاطر کلیک راست کردم و روی(run as administrator) کلیک کردم این طوری لود می کرد و بازی رو می آورد.من با این روش هر بازی یا نرم افزاری رو که لود نمیشه رو می تونم بیارم.ولی وقتی جی تی ای ام رو آوردم هر چی ماشین نصب کرده بودم دیگه نیومد.چی کار کنم؟

پاسخ ما : نرم افزار ggmm دیگه از ایزار بسیار قدیمی محسوب میشه که بازی رو هم خراب میکنه از این پس شما برای نصب ماشین اسلحه و ... در بازی از نرم افزار Alci's IMG Editor 1.5 استفاده کنید با این نرم افزار شما دیگه لازم نیست یک فایل رو جایگذین فایل دیگه بکنید بلکه فقط باید فایل مورد نظر رو Add کنید که نرم افزار به طور خودکار فایل جدید رو جایگذین فایل قدیمی میکنه و شما اسمه اون اسلحه پلیس رو بگید که من اونو برای رفع مشکل شما برای دانلود بذارم .

دانلودAlci's IMG Editor 1.5


دانلود آموزش نرم افزار به صورت تصویری

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:53

سلام اسم اسلحه nitestick هستش

بفرما اینم لینک دانلودش
http://up.iranblog.com/images/n5za8qu5tpo3692bptvo.rar

آریا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:59

سلام ایا رمزجی تی 5 می خوای

اریا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:00

سلام رمز جی تی ای می خوای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد